pondělí 25. června 2018

Proč platit když existuje Uložto?



Od přírody sběratel

Osobně jsem tak trochu sběratel a mám rád kompletní edice filmů, knih a vlastně všeho, co mě zajímá. Proto trávím tolik času u World of Warcraft - mountů, petů, setů a vlastně všeho je ke sbírání opravdu hodně. Čert to vem, že soluju starý content a novému se zas tolik nevěnuji.
Pointa je tak, že rád sbírám a rád mám vše v poličce. Problém je ten, že dneska je sakra náročné mít opravdovou sbírku a udržovat jí. Nejde jen o ceny samotných Bluray disků nebo cédéček s písničkami, nebo normálních knih, ale i o to, že všechno zabírá spoustu místa. Bydlení dnes není zrovna nejlevnější a už jsem přišel na to, že kdybych neměl chalupu, kam mohu svoje sbírky vozit, už bych si neměl pomalu kam lehnout.
Začal jsem si trochu uvědomovat, že s prostorem to nebude úplně nejjednodušší a to mi ještě nebylo ani 30 a už bych se pomalu nehnul.

Je potřeba sbírat v digitální podobě

Naučil jsem se, že holt bude potřeba sbírat všechno v digitální podobě, která sice není tak majestátní na pohled, ale rozhodně je skvělá na prostor a vlastně i cenu.
Díky mé sbírce je asi jasné, že nemám problém něco zaplatit, ale bohužel je kvůli mé syslící povaze trochu obtížné mít služby jako Netflix. Jasně, podívám se na film, ale já ho prostě chci někde mít. Nakonec jsem se tak dostal ke stahování, kdy mi nejvíce vyhovují česká úložiště. Uložto nabízí krásnou sbírku filmů zdarma, které si jenom odkládám na externí disk. Bohužel mi tvůrci nedávají jinou možnost, protože nejde filmy nakupovat v digitální podobě tak, abych si je mohl opravdu někde schovat. Nákup disků s filmy je tak už bohužel vyhrazen pouze pro ty největší pecky, které opravdu chci mít. Zbytek filmů si stáhnu na Ulozto_cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Zákon o hazardu nově daní i hráče. Názor na férovost

Jak se mění hazard v České republice Letošní rok byl pro hazardní hráče poměrně zajímavý. Máme tu nové provozovatele a ti stávající po...